» Byta blogg?

Hej! Jag funderar på att byta blogg? Jag har haft denna bloggen snart ett år och jag gillar inte blogg namnet! Men nu så är jag hos min mormor och morfar så jag kan inte göra en ny nu men jag kanske gör det imon eller på söndag! Men fortsätt att följa denna bloggen innan jag skriver vad den andra bloggen heter! Men jag är inte helt säker på att jag ska byta för jag kommer att tänka på det! Ja men nu så tittar jag mina syskon och min kusin på gladitorerna eller vad det heter? För att jag, mina syskon och mina kusiner ska sova hos våran mormor och morfar för att våra föräldrar är på någon konsert typ!



Hejdå kramar från mig!! <3



Åh, fin blogg. Älskar drömfångaren i profilen, extra. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

2013-01-12 // 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback