» Amanda ☻

Nu så sitter jag och väntar på att Amanda ska komma hem till mig! Hon skulle hämta sin lillebror på skolan :) så hon kommer säkert när som helst hoppas jag!! Och idag så var jag på skolan och då hade vi träslöjd och jag håller på att göra en skål :) Och sen så ska jag på min lillasysters gymnastik uppvisning :)



Hejdå kramar från mig!  ♥♥






             Här kommer lite bilder från i sommras :)


 Detta kortet tog jag när jag var i en hamn med min familjs segelbåt :)


 Och detta tog jag när vi var ute och seglade :)



 Och det här är på mitt sommar ställe :)



Fina bilder!

2012-04-27 // 12:10:00
» amel

fin blogg! Bloglovinbyte?=)

hoppas du får en underbar helg!

2012-04-27 // 15:28:32
» Hanna

Tack så mkt!!!! ♥♥

2012-04-28 // 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback