» Hej :)

Hej jag kunde blogga från min pappas dator :) och idag så har jag åkt skidor och det var lavin fara i några backar men jag åkte ju inte i dom ;) och imon så ska vi gå på tur till en stuga och äta våfflor men till den stugan så ska vi åka på nån grej efter en snöskoter :) och på lördag så ska vi åka hem. Idag och i går i hundfjället så fick man jätte små coca-cola burkar med coca-cola i då såklart ;) men jag kommer att blogga mer när jag kommer hem!




Hejdå kramar från mig!! <3 



 Japp jag åkte i trollskogen idag ;)


» Mamma

Kul att åka skidor med dig <3

2012-04-12 // 22:43:33

Superfin blogg!!

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-15 // 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback