» Skidor :)

Ja imon så ska jag åka till sälen och jag ska vara där en vecka så jag kommer tyvär inte blogga om en vecka :( usch känner inte för att sitta i en bil i 7 timmar imon :( men jag kommer ju att titta på film :) och imon så är det påskafton så jag har köpte ett påskägg till mina föräldrar så hoppas att dom blir glada :) ja och i sälen så kommer mina kusiner och min moster och hennes man och min mormor och morfar att vara där :) så det blir kul! Det kommer att bli kul att se min 3 åriga kusin att åka skidor :) undra om jag ska åka väggen i år?? jag åkte den när jag var 9 år :) ni som inte vet vad väggen så är det svergies näst brantaste skid bake :)



Hejdå kramar från mig!! hoppas att ni får en bra påsk :) ♥





God morgon!:]

planer för dagen?:)

2012-04-09 // 10:30:34

Vilken fin blogg du har! Kolla gärna in min blogg, kommenterar du min blogg så fortsätter jag att kommentera din! :)

2012-04-10 // 15:10:39
» Lisa

hej, du borde uppdatera mer!

2012-04-11 // 17:39:31
» Hanna

Ja jag vet men det är för att jag är i sälen :) men jag lovar att jag kommer att blogga mer när jag kommer hem ;)

2012-04-11 // 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback