» Tillbaka!

Hej jag har inte bloggat på fyra dagar men jag har liksom inte hunnit! Och igår så hände en ganska jobbig grej för min kille gjorde slut :( men vi har varit ihop i 3 år tror jag! så det är ganska länge! Men vi är ju fortfarande kompisar! :)  Men jaja sånt händer i bland! Men det är faktiskt ganska skönt att vara singel!!! Men i måndags så gick jag aldrig på tennisen för att jag fick en plast bit i ögat :( och det gjorde skit ont! men min farmor är sjuksköterska så hon fick ut den! Och i tisdag så var det studiedag! och det var ju kul! och idag så var det en bra dag för vi hade bara klassråd, historia, påsk pyssel och idrott men vi slutade ju som vanligt! Och efter skolan så var jag med Johanna och Julia! Och vi var ute och gick med Johannas hund och så köpte vi påskgodis till våra föräldrar och så gjorde vi massor andra saker! Och imon så ska jag och min familj på en fotoutställning! För det är min mammas kompis som är väldigt duktig på att ta kort!

Ups! Texten blev väldigt konstig jag råkade trycka på en knapp!!

Hejdå kramar från mig!! ♥♥♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback