» Hejsvejs!!

Hej! Jag har ju inte bloggat på ett tag men jag har lixom inte haft tid! Och jag har ju börjat på en friskola det betyder ju att det inte är komunen som har hand om den skolan! Och jag är värkligen jätte glad för att jag har valt den skolan för den är super bra och jätte god mat för maten lagas på skolan och så har vi ju en egen kock på skolan! Och på måndag så kommer jag att få en macbook air! Så då kommer jag att kunna blogga mycket mer och på skolan! Och imon så ska vi åka ut med vår segelbåt igen men då kommer vi ju hem på söndag! Och Amandas familj har oxå en segelbåt så då kommer vi att åka till samma hamn som dom! Och idag på skolan så skulle vi till ett ställe som vi skulle spela brännboll på men när vi kom till det stället så var det en massa andra barn där! Och i min klass så är vi ju 72 st så det skulle bli väldigt svårt att hitta en plats där som vi kunde spela brännboll på så då fick vi cyckla till ett annat ställe! Men vi cycklade värkligen jätte långt!! Och till min skola hem till mig så är det 2 och en halv km. Och så cyklar jag ju hem oxå så då blir det fem km som jag cyklar varje skoldag! Så eftersom att vi cyklade med klassen idag så har jag cyklat över en mil idag!!
 
 
Hejdå kramar från mig!! ♥♥ :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback