» Dålig bloggning!!

Hej! Jag har inte bloggat sen i måndag men jag har inte orkat typ! Men idag så skulle ju jorden gå under men jag lever!!! Ja men idag så har jag varit med Jennifer och vi slutade skolan kl 11 idag och nu så har jag ju jullov! Jag och Jennifer var i stan och åt på sibylla. Och igår så var jag och min familj inne i stan och åt på en resurang och då så satt Pernilla Whalgren på bordet bredvid!! Det var faktiskt väldigt coolt!!! Idag i skolan så hade vi en julklappslek och då så skulle man köpa varsin present så jag hade köpt två påsar skumtomtar. Men på julklapps leken så fick jag två klubbor och ett porslins pepparkakshus. Och på måndag så är det julafton!! Jippie!! 
 
 
Pepparkakshuset
 
 
 
Klubban! Den andra har jag ätit upp
 
 
 
 
 


Riktigt coolt att ha en kändis brev sig, kram!

Svar: Ja det var faktiskt ganska coolt! Kram :) ♥
Hanna

2012-12-22 // 17:24:21
» Alli

Mmmm...!

2012-12-22 // 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback