» Nyår imon!

Hej! Imorgon så är det ju nyår! Och vi ska fira med min kompis Amanda och hennes familj, min kompis Simon och hans familj och med min klasskompis och hans familj. Så det kommer ju att bli kul! Jag kommer att vara med Amanda och Simon! Vi tre har varit kompisar hela vårat liv för att vi är grannar så vi har väldigt roligt ihop! Jag och Simon har gått i samma klass med nu så går vi på olika skolor men vi är ju fortfarande med varandra och Amanda är ett år äldre än mig och Simon men jag och Amanda är ju typ bästisar! Vi kommer att ha klaset eller vad man ska kalla det för hemma hos mig och min familj! Så jag kommer att hjälpa min mamma och pappa en heldel imorgon innan kalaset ;) Jag gjorde ett inlägg igår på mobilen på blogg.se appen men den appen funkar typ inte så det var därför jag inte bloggade så mycket igår! Men jag var iallafall med Jennifer och sen så skulle jag och min familj hem till min mormor och morfar och äta middag! Och idag så har jag inte gjort så mycket latat mig mest tror jag! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback