» Vad jag har gjort 2012

Ja nu så tänkte jag göra en lista vad jag har gjort 2012!
 
 
Januari: Jag var i norge och åkte skidor.
 
Februari: Jag var i min morbror och hans tjejs lägenhet för första gången (jag kom inte på något annat)
 
Mars: Jag fyllde år.
 
April: Jag var i sälen och åkte skidor.
 
Maj. Jag och min klass var på klassresa.
 
Juni: Jag var i stocholm.
 
Juli: Vi hade två amerikanare hemma hos oss och vi var på mitt sommarställe och seglade med våran segelbåt.
 
Augusti: Jag började på en ny skola.
 
September: Gjorde inget speciellt.
 
Oktober: Vi var i fiskebäckkil med mina kusiner och min farmor och farfar.
 
November: Jag var i thailand i 2 veckor.
 
December: Jul.
 
Det var det jag har gjort 2012! :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback