» Fettisdagen!

Hej idag är det ju fettisdagen så jag ska snart äta en semla :D men idag på skolan så hade vi musik och våran musik fröken är jätte rolig jag sitter typ och skrattar åt henne hela tiden och sen så hade vi hemkunskap och då gjorde vi ost och skinkpaj det var ganska gott men det var purjulök i och jag gillar inte purjulök så mycket så därför tyckte jag att det inte var så gott. Och så har jag varit på cello idag och så var min farmor och deras lille hund Charlie hemma hos oss så jag har lekt och myst med Charlie <3 men nu så ska jag göra läxan för vi har religons prov på fredag


HEJDÅ KRAMAR FRÅN MIG!! <3 :)





Svar: ååh så kul att höra, glad jag blir :D Kram

2012-02-22 // 17:53:40
» Hanna

Ja vad kul att du gick in på min blogg kram

2012-02-22 // 18:43:07

Varför blir du glad, tinkerbella? <'3

2012-02-22 // 21:12:34

Hej! jag har frågestund just nu på bloggen & undrar om du skulle kunna lämna en fråga?

direktlänk: http://sagasfoto.se/2012/february/fragestund.html#comment kram ♥

2012-02-23 // 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback