» Disco

Hej! Igår så hade min klass disco! Det var jätte kul! Det började kl halv 6 och slutade kl kvart i 10. Och idag så ska jag och mina syskon och våra kusiner sova hemma hos våran mormor och morfar :) Så vi blir fem stycken barn som ska vara där! För mina föräldrar och mina kusiners föräldrar ska på en cykelfest :) Så jag kommer tyvär inte blogga när jag är där men jag kommer ju hem imon så då kan jag blogga igen :) och på fredag så får jag sommarlov!! Det blir skönt men tråkit för sen när skolan börjar igen så kommer alla i min klass att byta skola och jag ska ju börja på en friskola och vi är fyra tjejer från min klass som ska börja där och en massa killar som ska börja där oxå!



Hejdå kramar från mig!!! ♥♥♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback