» ajj!

Ja asså jag har så himla ont i min hals och så har jag jätte ont i mitt finger för det har hänt nåt med min nagel så den sitter och skaver på ett sår :( och jag och pappa var förut på apoteket för att köpa halstabbletter och jag köpte några med jordgubssmak för jag trodde att dom skulle vara goda men det var dom inte men dom hjälper iallafall ;) och så har jag varit med Amanda! Och min lillasyster var med sin kompis och dom hade hittat en groda och så gick dom in med grodan  och la den i nåt prinsess dockskåp!  Och imon så skulle vi egentligen till en synagoga med klassen men det blev typ inställt fast jag vet inte varför? Men hoppas att vi kommer att göra nåt annat kul istället! ;) a juste att imon så ska jag på nån cello grej och då ska jag spela själv inför en massa människor och så ska ju andra spela själva. Men ändå! Jag kommer säkert att bli röd i ansiktet! Men hoppas att det går bra!




Hejdå! kramar från mig!





 Så här ser halstabletterna ut! :)


Det var så fint när du spelade cello. puss ma

2012-03-23 // 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback