» Amanda!!

Hej idag så har jag varit med Amanda och vi tog en massa kort på varandra och vi lånade hennes pappas kamera för et är en jätte bra kamera det är typ en sån som fotografer har :) och ganska många kort blev bra ;) men hon är vid sin båt nu så jag väntar på att hon ska komma hem men det kan nog ta ett litet tag! och imon så är det skola igen. trögt!! Helgen går så himla snabbt! och efter skolan så ska jag på tennis :) och på onsdag så ska jag och min farmor åka och shoppa nån stans för jag fick i födelsedags present av min farmor och farfar att jag skulle få välja det jag vill ha! Men jag kommer kanske att få en kusin denna  veckan så om den kommer på onsdag så kan inte jag och min farmor åka och shoppa för min farmor och farfar månste ju passa mina kusiner då! Men då så får vi åka nån annan gång ju ;)

 

Hejdå kramar från MIG!! :) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback