» Baka

Ja jag håller på att baka bullar nu för att imon så ska jag och mina kompisar sälja bullar! Så vi får in mer pengar till klasskassan :)!! Och i agusti så ska jag ju byta skola för jag ska ju börja 6 an och jag har kommit in på två jätte bra skolor som är väldigt populära och ganska svåra att komma in på och den ena är en fri skola och den andra är en vanlig skola ;) och jag kan liksom inte bestämma mig men jag tror att jag ska börja på fri skolan. Men vilken skola tycker ni att jag ska börja på???? Och jag har så himla ont i min hals :(  men det går väll över snart hoppas jag :)




Hejdå kramar från mig!!






» eyan

??



(haha passar till bilden med fråge-tecknet) :3

2012-03-16 // 17:50:57

Bullarna såldes slut <3



Välj vilken skola du vill <3 Men jag vet vilken jag hade valt:)

2012-03-17 // 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback