» :(

Åå det var värkligen inte bra att Torsten Flinck gick till finalen i melodifestivalen  tycker jag :( Men hoppas att han inte vinner! Men idag så har jag varit på min dans ju och så har jag varit med min kompis Amanda och jag följde med dom när dom skulle köpa fiskar till deras akvarium men när vi kom till djuraffären så var den stängd så dom köpte aldrig några fiskar. Men jag och Amanda och min lillasyster och hennes kompisar hittade en jätte stor padda som låg under isen och den var ju död och den var så himla äcklig jag vågade knappt att titta på den! Men min lillasysters kompis Agnes trodde att den hade svimmat eller bara sov men det gjorde den ju inte riktit men Agnes är ju bara 5 år men säger ganska många roliga saker och så är hon väldigt rolig oxå!

 Oj jag glömde att säga två saker att min lillasysysters kompisar och Agnes strorebror fick upp paddan och den var så himla äcklig!!Och Agnes la den i nån sten med ett hål i och den stenen med ett hål i är precis vid Agnes dörr!







Hejdå!! :D





» ...

Fin blogg! :)

2012-03-03 // 23:03:13

Du gillar ju paddor. Det kan vara en prins, men för att kolla det måste Du pussa den. Äckligt!! Gör inte det!!

2012-03-04 // 10:55:26

Fin blogg! Allt bra? =D

Gör du möjligtvis bloglovin byten?

2012-03-04 // 13:50:12

hiihh, rolig farmor du har :)

2012-03-04 // 15:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback