» :)

Hej hej!!! Idag har jag ju varit på skolan och då hade vi hemkunskap och vi gjorde en soppa med kyckling och nudlar i och en massa andra grejer i och det var faktiskt gott! Och idag så fick jag en födelsedagspresent av min klasskompis Annie i i efterskott och det var godis som heter skittles och dom är as goda! Och efeter skolan så var jag på cellon och så körde min farmor mig dit till cellon och då var deras hund Charlie med! Många tycker värkligen att han är söt för det kom fram massa tjej ungdomar och klappade han och så kommer det ju lite folk då och då som vill klappa han! Och imon så har vi slöjd på skolan och jag håller på att göra ett fågelbo!




Hejdå kramar från mig!! <3



 Charlie! <3



   Skittles!!









Ser riktigt goda ut :D

2012-03-16 // 17:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback