» :) ♥

Ja idag så fick jag en liten kusin! Det blev en kille och jag har sett han på kort och han är jätte söt! Undra vad han ska heta? För hans systrar har ganska ovanliga namn så undra om han får nåt ovanligt namn? Och hans mamma är norsk så det kanske blir ett norskt namn! Och på skolan idag så har vi haft hemkunskap och då gjorde vi rulltårta! Det var faktiskt väldigt gott! Har kvar den så jag får väll äta upp den ikväll eller imon! Och så hade vi musik tråkit som vanligt! Vi har samma låtar varje gång och så lyssnar vi på sorgliga låtar och då börjar jag tänka på sorgliga saker och det gillar jag värkligen inte! Och idag så var jag med Julia efter skolan och då gick vi till ica ock köpte mellanmål och då köpte vi varsin mini baguette och brago kex med choklad överdrag och så köpte vi typ ballerina kakor! Det var gott men onyttigt! Och idag hade jag cello konsert och det va kul!



Hejdå kramar från mig!! ♥♥♥ :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback