» Fredag!! <3

Asså det är så himla skönt att det är fredag! Och idag var jag ju på skolan och på fredagar så har vi religon, svenska och kompissamtal och allt är tråkigt tycker jag men jag och Julia i min klass vi sitter brevid varandra och när våran fröken pratade så satt vi och skickade lappar till varandra ja och så skrev vi ju ganska roliga saker på dom men det bästa var ju att våran fröken märkte aldrig oss! Men det var så himla synd om en kille i min klass för att han typ fasna med sin fot i ett stacket så han liksom häng där men sen så kom det några fröknar och då kom han loss till slut men han kunde typ inte gå på hans fot! Och sen på kompissamtalet så fick vi godis som vi hade kvar från vårat disco =)


Hejdå!! Kramar från mig!! <3 :)




 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback