» Gotti gotti!!

japp det var gott!! Jag och Amanda var på ica för vi pantade burka och då fick vi 39 kr! Så vi köpte digestivkex med choklad överdrag på och så köpte vi vindruvor!! Japp det var as gott!! Men jag tittade precis på Ove Sundberg på kontoret asså Ove är så himla störd och knäpp! Ja och imon efter min tennis så ska vi till ett badhus för att min lillasyster ska på simskola så då får jag bada så länge hon är på simskolan :) jag ska åka en vattenrucelkana som är typ en tratt och innan man kommer i tratten så är det ett rör som går utomhus! Men den rucelkanan är rolig med läskig för en gång jag åkte den så ramlade jag över på mage så jag typ dök i vattnet fast jag inte var berädd på det! Men man dör ju liksom inte så jag ska åka den igen! XD


Hejdå!!!!!!! <3 :D




  Men denna vattenrucelbanan ser ju väldigt läskig ut!!


                                                               ELLER SKULLE DU VILJA ÅKA DEN??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback