» HEJhej!

Hej idag så har jag varit  på skolan och då hade vi teknik ;) och det är väldigt kul! Och så har jag varit på cellon så då körde min farmor mig och deras lille hund Charlie var ju med! ;) haha asså när vi gick på en promenad med Charlie så skulle han lukta på nästan allt! Men han är ju så himla söt och gullig! :)  och snart så ska jag göra min matte läxa som jag har tills imon!! Och sen typ kl 6 så ska jag på cello igen ;) för jag spelar cello två gånger i veckan så då är det en vanlig cello lektion och sen så är det orkester där jag spelar med andra som spelar cello och några andra som spelar fiol! Japp och nu så lyssnar jag på Euphoria som Loreen sjunger! Ja men det var väll allt!


Hejdå! :) <3





 SÖTA CHARLIE!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback