» Klar!

Ja jag blev klar med min muffins för ca en timmasen ;) och dom luktar jätte gott :) så jag måste nog äta en sen :) Jag var nyss ute med min lillasyster och hennes två kompisar och dom jagar grodor och jag hatar värkligen grodor för jag tycker att dom är så äkliga och läskiga :( Så jag gick in för dom fångade en groda i en burk och den grodan typ klättrade ut. Och sen när jag gick in så öppnade jag dörren och då så såg jag en jätte stor padda så jag sa till min syrra och hennes kompisar att det fanns en padda här och då plokade dom upp den med bara händerna ;) Och förut så sa den ena kompisen att hon skulle måla på grodoran. Japp och jag hör lite skrik då och då för min syster gillar inte häller grodor så mycket!



Hejdå kramar från mig!! :)








muffins nämmen ser man på får man smaka?

2012-03-25 // 12:08:09

muffins nämmen ser man på får man smaka?

2012-03-25 // 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback