» Sålde!!

Ja idag så var jag, Madde och Julia och sålde bullar och vi hade tre satser och vi fick allt sålt och så hade vi några små choklad kakor och vi fick sålt dom med ;) Men när vi hade stått där typ 5 minuter så kom det en full gubbe och han var jätte läskig! Och han frågade oss varför vi sålde bullar och då sa Madde så här (Jag tror att vi ska åka till Marstrand) Och så kallade han marstrand för morstrand och skulle berätta vad marstrand var men vi ville ju liksom inte höra på det för det visste vi ju redan så då sa min mamma att han kunde berätta det nån annan gång. Och då sa han så här ni ska inte lita på era mammor. Och så sa han massa andra knäppa saker och så stog han där och rökte och jag fick typ rök i mig och han var väldigt aggresiv:(  Men tillslut gick han! Och så har jag varit på min dans idag och i kväll så ska vi kanske hem till våra grannar och äta middag :)
Hejdå  kramar från mig!!


so scary. Han var ju super skum. Han med sprit flaskan med 10 000 var också skum... Men de gick ju bra :)

2012-03-18 // 14:48:11

gud vad läskit jag skulle oxå blivit rädd

2012-03-26 // 09:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback