» Svar på frågestunden!

Här kommer svaren på frågestunden!
 
Postat av: Lisa: Hur länge har du spelat tennis???? 

Kramar!
 
Svar: Jag har spelat tennis i 5 år :)
 
 
Postat av: ????

vad är dina favorit husdjur??????? :D

Svar: Det är hund och kanin :)

Postat av: Anonym

Har du något husdjur

Svar: Ja jag har en kanin

Postat av: wilma

vad har du för dator? :)

Jag har en macbook air :)

Postat av: Elin

Hej jag älskar din blogg värkligen!! 

Här kommer några frågor: 

Vilken är din favorit affär? 

Favorit skor märke? 

Favorit glass? 

Favorit godis? 

Favorit efterätt? 

:)

Svar: Tack för att du gillar min blogg så mycket! Det är nog ginatricot, Pelle p och monki. Mitt favorit sko märke är paladium och converse. Jag har faktiskt två favorit glassar och det är mangnum strawberry whit och piggelin. Mitt favorit godis är nog center med kokos i, gott och landat och mentos. Min favorit efterätt är nog kladdkaka :)

 

Postat av: Jennie

Hej! Jag älskar din blogg den äger!!! 
Har du någon mer blogg med typ en kompis eller något?!

Svar: Tack för att du gillar min blogg så mycket <3 ja jag har en till blogg med min kompis och den bloggen heter Hannajennie.blogg.se

 

 

Postat av: Jennie igen!

Hej jag glömde en sak....... 
kan du lägga ut mera bilder på dig själv ?! 

Hoppas du svarar!!!

Svar: Hej! Mina föräldrar vill inte att jag ska lägga ut bilder på mig själv! Men jag får lägga ut bilder på kläder som jag har på mig! :)

 

Hejdå kramar från mig!! <3 <3 :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback